What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

NeoGeo X Gold krijgt wereldwijde release in december

ckong":1zmngpx5 said:
OK, het volgende is niet negatief bedoeld, maar als ik het hier en op andere forums zo allemaal lees, dan is deze handheld/console echt een fanboy item. Eigenlijk net als met Apple gear. Niets mis mee natuurlijk. :D

Eens niet meer en niet minder, puur hebbeding!
 
Yep, hebbedingetje. Zal niet veel speeltijd krijgen, maar gewoon een leuk collectors item, imo :)
 
Heb er nog wat verder mee gerommeld, en nog even wat feiten op een rij zoals ik deze ervaar:

  • Aansluiten van de handheld in de docking station en dan met de joystick de games spelen is geen goede game-ervaring. Althans, niet op HDMI (heb composiet nog niet geprobeerd). Ik ervaar dan dezelfde input vertraging die Rudie schetst. Rechtstreeks spelen op de handheld kent deze vertraging niet. De geluidsvertraging blijft identiek in beide gevallen
  • Geluid is matig, ook over HDMI
  • In de docking station loopt de console vaak vast wanneer je een reset uitvoert om een andere game te selecteren. Lijkt wel een echte AES (cart niet goed in de console, vuil, etc) :mrgreen:
  • De joystick kan ook op je PC worden gebruikt. Wordt gewoon gezien als een game controller :-):

knipselk.png
 
Back
Top