What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

NeoGeo AES+ , meningen?

Kaneda

Cabinet Dweller
Geen idee hoe en of je een poll kan maken?
Maar de BIG hype van nu, de Soon to be release NeoGeo AES+ ?
Heeft mij 28 jaar gekost om eindelijk een jap. AES te bezitten ( 2023) komt dit uit.
En ja NATUURLIJK heb ik het pre-ordered ^_^
De Aniversary & Complete collection :)
Voor hen die 4 maanden geen internet hebben gehad > https://plaionreplai.com/pages/neogeo :)
Maar wat vind men dat het Unobtanium nu ineens toch te krijgen gaat zijn in een "official"release? :)
 
1782246695673.webp
Ik ben wel enthousiast erover. Nooit een AES gehad (alleen MVS). En je zult zien dat er ineens nog meer AES homebrew games uit gaan komen. Wat ook wel tof is.
 
Geen idee hoe en of je een poll kan maken?
Hierbij:


(mijn tweede post op dit forum en meteen weer zo betweterig :( , sorry!)

Maar in antwoord op je vraag: ik vind het echt fantastisch dat dit eindelijk weer een tweede kans krijgt. Zo krijgen ook jongere gamers kans om op betaalbare wijze toch een authetieke AES-ervaring te krijgen. Dat is gewoon echt zo tof.

Ben wel benieuwd wat het gaat doen met de markt van carts. Zou er nu ook een levendige markt van repro's ontstaan of volgen er officiële rereleases van classics? En wat gaat het doen met tweedehands prijzen?
 
Back
Top