A
Anonymous
Guest
Hoi mensen,
Ik heb een Neo Geo besteld uit Japan en hem ontvangen!
Binnenkort ontvang ik een RGB kabel, alleen mis ik nog een adapter. NetAxe heeft me verteld dat wat de specificaties van de adapter waren (voeding 9v en minimaal 3a. buitenkant stekker + binnenkant -), maar zei ook dat het waarschijnlijk mogelijk was om een Megadrive (I of II?) adapter te gebruiken. Kan iemand dit confirmen?
thx!
Ik heb een Neo Geo besteld uit Japan en hem ontvangen!