Psykick
Loop Survivor
- Joined
- Sep 29, 2005
- Messages
- 3,584
- Reaction score
- 0
Nou we zijn ondertussen klaar met de cabs, alleen wat cleaning nog hier en daar, maar dat mag geen naam hebben. Er zitten mooie hantarex schermen in zonder enige burn in en een heel mooi plaatje op 31kHz. Van deze rij is er ondertussen een verkocht aan Ne0 en er zijn er dus nog 2 beschikbaar voor 499 Euro. We zetten ze ook gelijk op MP en AO, omdat we gewoon weer cash nodig hebben voor nieuwe aankopen en projecten, dus wees er snel bij en maak en jezelf en ons blij 











