What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Naomi Kasten!

Psykick

Loop Survivor
Joined
Sep 29, 2005
Messages
3,584
Reaction score
0
Jongens ik heb nog een aantal Naomi kasten staan die weg kunnen voor een leuke prijs. Zijn allemaal kasten die wat liefde kunnen gebruiken, maar ze werken wel prima. Kant en klaar voor JVS en muntproevers e.d. werken nog prima!

Het gaat hier om de kasten zonder Naomi systeem. Zonder Naomi board komen ze op €250,- en met op €300,-

Hier wat foto's ;)

20120206_112507.jpg


20120206_112515.jpg


20120206_112529.jpg


20120206_112534.jpg
 
Dat ziet er supermooi uit!

Als je die over twee maandjes nog hebt staan dan neem ik er mischien 1tje over! 😉
 
Ruilen die verjaardagskadoos! en die Naomi booken :-)
 
Ja er is dan altijd wel wat te regelen denk ik ;)
 
Wow, er is geen cab ter wereld dan deze Naomi's die zo aan prijserosie onderhevig zijn.

Ofwel: scherp geprijsd, Hasan. :)
 
Ja en dat terwijl het toch echt een hele fijne kast is om mee te werken.
Vraag en aanbod he :?
 
Staan in Zoetermeer, kom gerust een keertje kijken ;)
 
Hasan, welke schermen ? en wat is de staat ? burn-in ???
 
De schermen zijn gewoon standaard Naomi schermen, standaard burn lichtjes onderin, maar wel wat convergentie afwijkingen bij sommige. Naomi schermen worden altijd minder mettertijd. Voor de rest niets bijzonders. Bel me anders voor details Ronnie ;)
 
Psykick":1dle3frc said:
Staan in Zoetermeer, kom gerust een keertje kijken ;)

Waar in Zoetermeer? ben wel benieuwd, woon zelf in Zoetermeer..
 
NaomiFreakster":3eejzcck said:
Psykick":3eejzcck said:
Staan in Zoetermeer, kom gerust een keertje kijken ;)

Waar in Zoetermeer? ben wel benieuwd, woon zelf in Zoetermeer..
Check pm!
 
Zijn inmiddels al verkocht btw. Maar kom gerust een keer langs in het NGC ;)
 
Back
Top