What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

My first Ebay auction

  • Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date

d

Shmup Veteran
Joined
Aug 3, 2006
Messages
1,401
Reaction score
2
Location
Almere psn=danielplatinom
http://cgi.ebay.nl/Total-Control-4-Drea ... dZViewItem
Be gentle.
Spannend, best wel zo verkopen.
Wie heeft er tips voor mij of feedback. Ik moet verzendkosten erbij vermelden, maar ik was te lui. Het is wel een item die nergens op Ebay staat. Ik vind het ook best gek dat niemand hier of bij shmups of killercabs interesse heeft getoond in deze item. Wellicht ben ik de enige die met Saturn controllers op de Dreamcast wilde spelen of hebben jullie allemaal al zoiets 8)
 
Zou er wel verzendkosten bij vermelden anders krijg je constant mail van hoeveel shipping is.
 
Ik heb er al genoeg ;) Ik heb nml een saturn twinstick en omdat ik de dc twinstick kansloos vond heb ik toen TC3's gekocht.
 
Ja verzendkosten moeten erbij ja. Hopelijk leer ik het snel genoeg af.
Ik heb nog wel een last minute verandering aangebracht. Het blijkt dat ik een Total Control Plus 5 heb i.p.v. 4. Niemand had nog geboden dus ik kon zo makkelijk een wijziging aanbrengen. :o
Ik heb inmiddels tevens een multitap aangeboden op Ebay.
Goh spannend allemaal. :P
Maar nu ben ik klaar met auctionen, want Psychic Force II (NTSC-J/1999) PS1 (Taito) is net naarbinnen gegooid op me deurmat, dus ik ga nu keihard gamen op m'n PS1, like it's 1999 :lol: 8)
 
Back
Top