What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

MVS kits

Xtincthed

Combo Keeper
Joined
Dec 1, 2009
Messages
158
Reaction score
0
Location
Nederland
ik ben nieuw op dit onderwerp, dus als ik een domme vraag stel mijn excuses ;)

ik heb vandaag het volgende binnen gekregen uit de UK:

SNK_samuraishodown5mvs.JPG



nu heb ik de volgende vragen:
- is de kit zo compleet?
- hoe heten de individuele onderdelen?
- welk doel hebben de individuele onderdelen
- wat kost een dergelijke kit in deze staat?
 
Ja de kit is compleet en als het goed is komen de nummers op beide labels overeen
Grote plaat=Large marquee
Kleine van plastic=minimarquee en kan in originele neogeokasten,zie foto
Stickers=movestickers en konden op de kast geplakt worden(doe maar niet)voor uitleg over de verschillende aanvallen van characters.
Middelgrootte=flyers en dat blauwe papiertje zijn de dipswitch settings.Ook wel dipsheet genoemd en is bedoeld voor cabs zonder servicebutton om de instellingen te kunnen wijzigen.De flyers zijn 1 grote papieren versie van de mini en de andere heeft de game art en konden op de zijkant.De pris is ongeveer 90 a 100 euro denk ik,don't shoot me if i'm wrong. Als je specifiek iets over neogeo wilt weten kan je ook hier checken maar er is wel veel drama daar en als nieuwkomer en vragen als dit zou ik eerst effe rustig zoeken naar de antwoorden. http://www.neo-geo.com/ Graag gedaan

neogeo0.jpg
 
..... veel drama daar .... nog een understatement :)

Mooie uitleg Ratson!
 
hehehe,ok het is 1 groot drama daar maar toch vermaak ik me wel.
 
bedankt voor de uitleg :)

ik ben daar ook aan het rondkijken geweest, maar vind het een erg onoverzichtelijke site.. en zoveel codetaal dat ik het liever NL houdt voorlopig :P
 
heb dan met mn 50 euro shipped toch best een nette eerste deal gedaan op MVS gebied :P
 
Xtincthed":3tpdxh4v said:
heb dan met mn 50 euro shipped toch best een nette eerste deal gedaan op MVS gebied :P
Dat is idd een erg mooie prijs.Als je nog op zoek bent naar specifieke games: Wibraman heeft nog een aantal spellen te koop en mij kun je ook vragen als je ergens naar op zoek bent.Veel plezier met SS5.
 
jup ik heb al met wibraman gesproken :)

of ik interesse heb ligt er een beetje aan of er ook een USA Neo Bomberman bestaat
 
NeoBomberman is er alleen in het japans maar dat maakt niet uit als je cab amerikaans is:
USA/EUR spellen in cabs met engelse bios zijn gewoon in het engels,maar dat geld ook voor japanse games en omgekeerd.Je kan ook een Universe-Bios aanschaffen dan kan je zelf de regio kiezen.Alle games zijn in principe hetzelfde.Alleen de labels zijn japans of engels.Het hangt allemaal af van welke regio je bios is.
 
Haha, jij ook al hier, maar klopt inderdaad wat Ratson zegt. Er zijn niet zoveel games JAP only. Voor de games die in beide regio's zijn verschenen zijn de label, marquees e.d. en de prijs het enige verschil tussen USA en JAP games.

Persoonlijk heb ik ook het liefst USA games, maar voor geniale games als Neo Bomberman maak ik graag een uitzondering!
 
Ratson":1scyc2zq said:

vraagje.. wat hoort er onder dat dingetje rechts onder te zitten?
dat zit op mijn MVS ook en ik vraag me af waar dat venstertje voor dient?
 
Nope de credit led zit lager(midden onder het scherm.
Ik denk dat daar het stickertje voor de muntinworp hoort zo iets als die japanse 100 yen stickers voor op een candy.Ik heb ergens een handleiding van mijn cab,zal effe checken of er iets in staat.
 
Back
Top