Psykick
Loop Survivor
- Joined
- Sep 29, 2005
- Messages
- 3,584
- Reaction score
- 0
Dit is echt te erg! How dafuq moet je dit spelen, op z'n kop of zo hahahaha
http://link.marktplaats.nl/530199912
http://link.marktplaats.nl/530199912
Mart":wnvclmai said:hahaha, vooral die laatste opmerking doet het 'm, 'staat in de weg'. Ja bij wie niet ?
Cageman":1bgpwfq9 said:We moeten hem gewoon kopen voor een paar tientjes en vervolgens van een flatgebouw afmikken. Filmen en op youtube plaatsen met als titel "horrific arcade accident".
Scene gaat als volgt: We zetten hem op de rand van het dak, iemand van ons gaat er achter staan spelen. Na een minuutje pacman spelen schreeuwt de speler "What the FUCK is this! I cannot play pacman with this stupid joystick! This is driving me insane! AAARGGH!!", waarna de speler de cab met een harde trap het dak af laat pleuren, vloekend en scheldend. Beneden ook een camera die filmt hoe dit achterlijke apparaat in een miljoen stukjes uit elkaar spettert.
Instant youtube classic.
Mart":5xjpsql0 said:hahaha, vooral die laatste opmerking doet het 'm, 'staat in de weg'. Ja bij wie niet ?