What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Muahahahaha Dafuq!!

Volgens mij is die stick voor hele andere doeleinden bedoeld gezien de plaatsing... :mrgreen:
 
Beetje kruising tussen een cocktail en een normale cab.

(Oftewel, gewoon een verkrachte photoplay)
 
Ik zag hem staan wat een ding...............arcade gaming met een pinball fetish
 
hahaha, vooral die laatste opmerking doet het 'm, 'staat in de weg'. Ja bij wie niet ?
 
Mart":wnvclmai said:
hahaha, vooral die laatste opmerking doet het 'm, 'staat in de weg'. Ja bij wie niet ?

LOL! :lol:
 
We moeten hem gewoon kopen voor een paar tientjes en vervolgens van een flatgebouw afmikken. Filmen en op youtube plaatsen met als titel "horrific arcade accident".

Scene gaat als volgt: We zetten hem op de rand van het dak, iemand van ons gaat er achter staan spelen. Na een minuutje pacman spelen schreeuwt de speler "What the FUCK is this! I cannot play pacman with this stupid joystick! This is driving me insane! AAARGGH!!", waarna de speler de cab met een harde trap het dak af laat pleuren, vloekend en scheldend. Beneden ook een camera die filmt hoe dit achterlijke apparaat in een miljoen stukjes uit elkaar spettert.

Instant youtube classic.
 
Cageman":1bgpwfq9 said:
We moeten hem gewoon kopen voor een paar tientjes en vervolgens van een flatgebouw afmikken. Filmen en op youtube plaatsen met als titel "horrific arcade accident".

Scene gaat als volgt: We zetten hem op de rand van het dak, iemand van ons gaat er achter staan spelen. Na een minuutje pacman spelen schreeuwt de speler "What the FUCK is this! I cannot play pacman with this stupid joystick! This is driving me insane! AAARGGH!!", waarna de speler de cab met een harde trap het dak af laat pleuren, vloekend en scheldend. Beneden ook een camera die filmt hoe dit achterlijke apparaat in een miljoen stukjes uit elkaar spettert.

Instant youtube classic.

Ik heb ADHD dus ik kan wel behoorlijk tieren. Schelden en door het lint gaan zijn een soort van Natural Talent voor mij :D
Dusse, ik wil wel.
 
Ratson is de man als de gamer.

Maar volgens mij wil hij er 100 euro voor.

Is ook wel wat voor de nieuwe homepage van nozomi als moving GIF.
 
Mart":5xjpsql0 said:
hahaha, vooral die laatste opmerking doet het 'm, 'staat in de weg'. Ja bij wie niet ?


Dit ...... + Helmond
 
Geniaal concept: horizontaal georienteerde monitor met linkshandige bediening als extra moeilijkheidsgraad, wie zoiets verzint verdient....vernietiging van zijn wanproduct. Soort frankenstein die tot leven is gekomen met zijn reet op zijn nek zeg maar; what were they thinking?! + 1 voor rampage met gideon aan het roer, nu nog een toren vinden :)
 
Ben ook game voor de youtube classic in the making.

Als het clubgebouw (nog?) doorgaat is het wel een mooi gedeelte vd openingsceremonie, maar 'toren' van Rudie klink ook erg best.

Gideon, do your worst :-)
 
Damn, ik was dit helemaal vergeten. Zouden jullie er rekening mee willen houden dat ik een oude stoner ben en me voortaan aan dit soort dingen tijdig herinneren 😉
 
Back
Top