What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Mortal Kombat Tournament @ Gameshop Twente

R2-2D

1CC Aspirant
Joined
Nov 26, 2005
Messages
779
Reaction score
0
Location
Enschede
flyer_mk_front.jpg

De eerst volgende Fridaynight Fight organiseren we een Mortal Kombat Toernooi in Gameshop Twente te Enschede.
De volgende dag doen we het nog eens dunnetjes over en organiseren we ook een Mortal Kombat Toernooi in Gameshop Twente te Hengelo !

flyer_mk_back.jpg

Er zijn mooie prijzen te winnen dus schrijf je in via onderstaande mailadressen :

Enschede : winkel-enschede@gameshop-twente.nl
Hengelo : winkel-hengelo@gameshop-twente.nl
 
Alleen een beetje ongunstig voor mensen die wel koninginnedag vieren 😉 Heb de game gisteren gekocht en tot nu toe zeer tevreden.
Eerste MK game die ik heb gekocht op launchday sinds MKII. Heb de kollektors edition voor 360.
 
Wat een moddervette game inderdaad, echt helemaal af.
 
Back
Top