Akuma2000
TATE Mode Pilot
- Joined
- Dec 12, 2014
- Messages
- 585
- Reaction score
- 0
Mijn Point Blank monitor heeft de eerste 10-15 minuten last van dit:
Na een aantal minuten trekt het beeld zichzelf langzaam recht tot het weer OK is.
Is er iemand bekend met dit probleem?
En hoe is dit op te lossen (cap kit?) ?
Alvast bedankt voor de reacties.
Na een aantal minuten trekt het beeld zichzelf langzaam recht tot het weer OK is.
Is er iemand bekend met dit probleem?
En hoe is dit op te lossen (cap kit?) ?
Alvast bedankt voor de reacties.