What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Microsoft Persconferentie E3

Ken

High Score Hunter
Joined
Aug 10, 2005
Messages
4,799
Reaction score
0
Net de persconferentie gekeken. De standaard games en opvolgers.

Paar belangrijke nieuwe titels zoals Forza 3, Crackdown 2, Alan Wake, een nieuwe Metal Gear en Halo Reach (beta bij ODST). Ook wel aardig het direct 'streamen' van films in 1080P.

Facebook en Twitter applicaties, weer een uitbreiding van wat ooit een gameconsole was.

Dit valt echter allemaal in het niets bij Project Natal.

Wat vinden we er van mensen?

Als dit allemaal zo werkt als in de video's is gezien geweest dan ben ik echt extremely impressed en is niet alleen de nieuwe generatie videogames hier, maar een nieuwe generatie entertainment dat voorbij games gaat.
 
Teveel schieterij op de 360, geef mij de Sony conference maar.

Natal en dat van Sony doen me weinig. Ik ben er te oldschool voor denk ik.
 
Natal op zich wel grappig, alleen ben ik er bang voor dat het weer misbruikt gaat worden om bergen shovelware door je strot te schuiven a la Wii. Potentie heeft het zeker, maar ik wil soms ook onderuit gezakt op de bank een shooter spelen zonder met mn armen te zwaaien, dus ik hoop dat dat ook nog steeds kan dan...
 
Back
Top