What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Metal Slug 6

Ken

High Score Hunter
metal601.jpg
metal602.jpg

metal603.jpg
metal605.jpg

metal606.jpg
metal607.jpg

metal609.jpg
metal610.jpg
 
Holy crap! :shock:

Erg vet Ken, erg vet! Heb hier MS3 liggen voor de PS2, maar op de arcade zal hij vrijwel altijd beter spelen.. De screens zien er leuk uit en de levels zien er in eerste instantie erg leuk uit :)
 
Tja, ik zie nog steeds geen hi res sprites..

Misschien zeikerig maar mag nu toch wel een keertje?

Clark en Ralf zijn van KOF en Ikari warriors trouwens :D
 
Beetje laat met het topic, maar lijkt me zeker wel weer een vette game worden.
Is er al iets bekend over een release op de PS2?
 
R-Type":1n910zz5 said:
Tja, ik zie nog steeds geen hi res sprites..

Misschien zeikerig maar mag nu toch wel een keertje?

Too true!

Maar ja, we krijgen daar en tegen wel de oude vertrouwde MS gameplay terug...en dat is tenslotte waar het om gaat 😉 :twisted:
 
Wat een lelijke mok, vandaag op TGS een zeer coole MS 10th ann. mok gekocht hehe
 
Back
Top