What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Maximale afmeting handtekening

Wombat

TATE Mode Pilot
Joined
Sep 25, 2005
Messages
526
Reaction score
1
Persoonlijk irriteer ik mij bij elk bezoek aan de belachelijk grote handtekening van ZiEk; verder niks persoonlijks :D.

In mijn ogen zou het een goede ontwikkeling zijn als er een maximale afmeting wordt vastgesteld voor plaatjes in de handtekening.

Want dit is gewoon te groot:
joystick059uy6.jpg

(al is die kale neger op de achtergrond wel gaaf)
 
Ja, je hebt gelijk, ik heb er in het verleden een ander lid op gewezen, die had ook een belachelijke grote handtekening veel groter dan die van ZiEk, maar die ging toen helemaal over de rooie: "blah, waar bemoei je je mee, kwek kwek". Rara wie dat was....
Maar ik denk dat ZiEk het wel begrijpt en hem zal verkleinen.
Wel een uniek fotomoment :lol:
 
hahahhahahahahahahahaha ha


ja man zeker uniek foto moment en ook wel oude handtekening, er is wel een andere forum member die deze handtekening wel cool.


is ie echt zo irritant ?
 
Zou persoonlijk niet zoveel moeite hebben met wat grotere handtekeningen dan gebruikelijk, maar die van Ziek is idd absurd. Remove it crazy fool!
 
dat laatste stuk van je zin lijkt wel geinspireerd uit me plaatje, tja jullie hebben het al 3 jaar volgehouden zonder te zeiken en ik ben wel toe aan een nieuw plaatje.

Duz binnenkort heb ik een nieuwe handtekening by popular demand heh
 
Maar als redelijke newbie hier, ben ik toch wel benieuwd wat er nou zo precies zo uniek aan is (of kijk ik scheel? ;)).
 
Ik vind 'm ook erg groot, maar wat ik me vooral afvraag: Onderkant van een CP met een soort iPAC interface..? Vanwaar de keuze om dit als handtekening te hebben..?
 
het is de eerste joystick die ik gebouwd heb. Heb ik gebruikt voor een soort VJ instalatie waarbij je met de stick en knoppen video/audio samples afpeelt.
P1 street fighter anime P2 Mortal Kombat live action. Inderdaad een i-pac makkelijk om aan een pc aantesluiten zonder toetsenbord te hoeven hacken.
 
Mooi verhaal. Nog weg met die dog!
 
Hij is veranderd :twisted: Nederlanders en hun gezeik ook :P

net als die mop:

Waarom is de mayo in België geel ?

Omdat Nederlanders er altijd over zeiken.
 
Hey.... een grote handtekening is alleen nuttig als er veel bloot op te zien is.. en dan doel ik niet op een bloot negerhoofd met aardappelmond he! :lol:
 
Back
Top