Wombat
TATE Mode Pilot
- Joined
- Sep 25, 2005
- Messages
- 526
- Reaction score
- 1
Persoonlijk irriteer ik mij bij elk bezoek aan de belachelijk grote handtekening van ZiEk; verder niks persoonlijks
.
In mijn ogen zou het een goede ontwikkeling zijn als er een maximale afmeting wordt vastgesteld voor plaatjes in de handtekening.
Want dit is gewoon te groot:
(al is die kale neger op de achtergrond wel gaaf)
In mijn ogen zou het een goede ontwikkeling zijn als er een maximale afmeting wordt vastgesteld voor plaatjes in de handtekening.
Want dit is gewoon te groot:
(al is die kale neger op de achtergrond wel gaaf)