What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Mario Kart Arcade GP 2 Triforce Netboot probleem OPGELOST!

Tja, zo'n sterke pincushion..? Als het nog wel te verstellen is, maar niet meer optimaal is mijn primaire gok dat een cap kit veel gaat helpen. @joeks: een chassis voor een Naomi monitor (Sanwa neem ik aan) is nog wel te vinden hoor.
 
Psykick":30zcppd6 said:
Ok, nou laat even weten of dat allemaal lukt. Wat betreft de item button kan ik je vertellen dat we het zelf nog niet hebben gedaan en ook Pascal heeft het met zijn I/O nog niet voor elkaar gekregen om de item button te vinden.

He has, Die item button knop werkt toch gewoon in het NGC, die mooie knop rechts naast het stuur?

Al ben ik nu wel Daytona hooked hoor :P
 
DLX":14fhhsp8 said:
He has, Die item button knop werkt toch gewoon in het NGC, die mooie knop rechts naast het stuur?

Al ben ik nu wel Daytona hooked hoor :P
Daytona rules!!

Maar dat de item knop werkt in het NGC komt doordat de cab de originele Namco I/O heeft. De SEGA I/Os lijken deze input niet te hebben.
 
Klopt Eddy, maar daar is Mario een conversie van wangan midnight tune, welke op exact dezelfde hardware werkt als Mariokart.
Alles klopt daar dus al aan (zelfde namco i/0 board) :D

Nevermind er was al een vaag iemand mij voor 😉
 
Haha oke... ja jongens ik heb geen verstand van al die race cabs... helaas :( No space, no money :P

Ik vond Daytona echt een kut spel altijd, maar sinds de vorige keer... ooo joo ooo wat een fun, terug schakelen naar zen 2 en knallen! Ik kan niet wachten op de volgende meeting!
 
DLX":3md26kk2 said:
Ik vond Daytona echt een kut spel altijd, maar sinds de vorige keer... ooo joo ooo wat een fun
Kijk, dat vind ik nou leuk om te horen.

Maar laten we even niet teveel offtopic gaan :-)
 
Sorry sorry... liet me even gaan.... now downloading @ xbox 360 haha!
 
Jongens, goede ontwikkelingen! :)
Gisteren m'n vierde (!) Type 3 Triforce geprobeerd en hoppa, Mario Kart Arcade GP 2 werkt!
Met dezelfde zero pic, dus die is gewoon goed gelukkig.

Nu enkel nog de item button aansluiten zodat ie goed te spelen is.
Ik denk dat ik de change view button pin op het I/O doorlus naar pin 35 zodat ie dubbele functie heeft.
Iemand meer ervaring mee voor ik de boel opblaas?

PS. Los van Mario Kart, mee algemeen over de race cab.
Is het normaal dat het rempedaal bijna niet in te trappen is? Qua remkracht heeft hij volledig bereik (getest in settings) maar fysiek nog geen halve cm.
Met andere woorden, je kan hem niet plattrappen zoals gaspedaal.
 
Die itembutton zal ik dan zelf proberen, laat wel weten als het gelukt is (of niet).
En wat apart joh, dat rempedaal. Van de ene kant fijn dat mijn kast in orde is, maar voelt best beetje raar eigenlijk.

Vandaag trouwens m'n Chihiro binnengekregen en aangesloten! Morgen Outrun 2 testen! :)
 
Top game man, mooi dat je die hebt
Ben zelf bezig om mijn nascar qua artwork om te bouwen naar outun SP.
heb het artwork voor de base, maar de rest van het artwork voor outrun sp is echt een hard find :(
 
Oh cool dat je met het artwork bezig bent!
Dat wil ik uiteindelijk ook wel. Maar eens technisch alles maar eens goed voor elkaar krijgen :)

Krijg waarschijnlijk deze week OR2SP ook nog binnen op GD-ROM.
Dacht, die wil ik wel origineel.
 
Weet even niet meer hoe en wat, maar ik heb eventueel nog een drive board voor je.
 
I hate to bust your bubble Barry, maar nadat ik zelf MK aan de praat heb gekregen met FFB op een Namco cab, ben ik er wel heilig van overtuigd dat deze game eigenlijk niet veel aan is zonder de FFB. Het is namelijk zo dat veel items die je hebt juist ervoor zorgen dat je bijv. vierkante wielen krijgt, waardoor je heel lastig stuurt, je een konijn wordt en je dus bunnyhopt en ook die schokken heel duidelijk op je stuur voelt, je soort van duizelig/in de war bent en je stuur gek gaat doen etc. etc.
Dit is wat de game in de arcadevorm maakt wat ie is, buiten dat om is het alleen maar het freaken en de gimmick dat je hem kan draaien op een Sega cab, niet meer niet minder. Ik denk dat je je Sega kast veel beter kan omtoveren naar idd Outrun en helemaal uit je dak gaan, dan allerlei capriolen uithalen (Triforce kopen, button wiren, netbooten etc.) om een uitgeklede versie van Mario Kart te spelen.
Hij draait zo ook al bijvoorbeeld op een Wii, gehackt dan zeg maar!

Ik ben nog wel ff benieuwd of je de item button kunt vinden en btw. dat hij een button error geeft heeft volgens mij te maken dat er evt. een pook op een bepaalde stand staat of een button is ingedrukt. Succes!!
 
Eens met de force feedback. Zonder FFB Mario Kart spelen is als sex hebben zonder lul.
 
Cageman":2ycqflwn said:
Eens met de force feedback. Zonder FFB Mario Kart spelen is als sex hebben zonder lul.

:mrgreen: zo ongeveer haha
 
Hmm ja daar zit wat in Hasan en Arjan.
Maar ik ben al blij dat het werkt, op de item button na dan.
Zodra ik vorderingen mbt de item button heb laat ik het weten.

Het idee is voorlopig om te swappen tussen Mario Kart en Outrun, tot ik er misschien ooit een tweede racer bij heb.

Hasan, over die button error, zou goed kunnen inderdaad.
Heb wel wat geprobeerd met andere "versnelling" maar hielp niet direct.
Maar hij doet het in elk geval.
 
Back
Top