Ken
High Score Hunter
- Joined
- Aug 10, 2005
- Messages
- 4,799
- Reaction score
- 0
Simpel, post hier je launch day memories.
Uit 'Arcade minds: geeft uw mening!'
Uit 'Arcade minds: geeft uw mening!'
ruderudie":1o4ty6cd said:Om maar even bij de prijs van 1150 te blijven, dat was in guldens inderdaad de prijs voor de saturn bij release. In het kader van goede herinneringen, weet ik nog dat eenvriend van mijn broer een saturn had gekocht (onmogelijk voor ons zelf voor die prijs) dat hij me opbelde, de telefoon voor de tv hield, en ik hoorde: "gentlemen, start your engines!" hij had hem dus echt, met de stoerste game uit de arcade die tij; daytona!! toen ik het later zag, daytona in de huiskamer, was dat een bijzonder moment, nooit zoiets gaafs gezien! Dat heb ik daarna niet meer gehad helaas, dat was echt een omslagpunt.
Cageman":1o4ty6cd said:Ik heb meerdere van dat soort momenten zelf beleefd:
NeoGeo AES voor iets van 1200 gulden, met Last Resort van 450 gulden. In de huiskamer, geluid keihard aan. Iedereen met z'n ogen kwijlend naar het scherm kijkend
Allereerste PS1 gekocht: 1300 gulden: "Riiiiiiidge Racerrrr!!!"Mijn mooiste gametijd was echt de PS1
Wat een machine was dat.
Ook nog warme gevoelens bij de Dreamcast. Ook meer dan 1000 gulden voor neergeteld. Soul Calibur bijna een uur op attract gehad *drool*
Psykick":1o4ty6cd said:Ja de Euro DC, maar de Japanse destijds ook 1799 florijnen voor betaald aan de Future Zone in Rotterdam met Virtua Fighter 3TB, was toen echt te bizar, maar ik was nog niet enorm onder de indruk, omdat ik gewoon niet zo'n VF fan ben. Dat was wel anders toen ik een mijlpaal in mijn leven bereikt toen ik voor 249 gulden Sonic ging halen en die in mijn Dreamcast stopte!!! :shock: :shock: Ik dacht dat ik gek werd, fantastisch!!