A
Anonymous
Guest
Ken":1j1gcv8m said:De review van KOF:MI Maniax op IG is lachwekkend, zo zie je maar weer hoe erg het is gesteld met het review niveau als het aankomt op de hardcore.
Het schijnt dat het origineel van deze serie vechtgames (toen nog in 2D) destijds best wel populair is geweest op SNK’s eigen handheld, de NeoGeo. Laat ik nou één van de vele Nederlanders zijn die toentertijd ‘gewoon’ voor de bekendere Gameboy Advance ging en dus totaal niet bekend is met de King of Fighters-franchise. Dit gegeven zou je doen vermoeden dat ik niet de juiste man op de juiste positie ben, maar gelukkig heb ik wél het voorrecht gehad om de afgelopen jaren bijna alle vechtspellen te spelen. Dus waarom zou ik niet in staat zijn om een goed oordeel te vellen over King of Fighters: Maximum Impact – Maniax? Precies, dat dacht ik dus ook!
Volledige review hier: http://www.insidegamer.nl/content.php?id=10142
Ik ben na die introductie al gestopt met lezen. Wat een kokosmakroon.