What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Killer Instinct Arcade cabinet in collectorstaat

Status
Not open for further replies.

Marcosan30

Shmup Veteran
Joined
Apr 28, 2012
Messages
1,254
Reaction score
0
Location
Steenwijk (Nederland)
Van liefhebber voor liefhebber:

Na lang twijfelen (en gezeur van mijn vriendin over het indrukwekkende geluid) aangeboden:

Killer Instinct origineel arcadecabinet in uitstekende staat.
Hardware en software helemaal gereviseerd door Arcade Amusements.
Mag werkend getest worden voordat je overgaat tot aankoop!

Gezien het feit dat deze kasten niet veel voorkomen is het bieden vanaf 900 euro.
Omdat ik niet goed wist hoe ik foto's kon uploaden heb ik bij deze maar even een link
naar de marktplaats advertentie toegevoegd:
http://vernieuwd.marktplaats.nl/a/verza ... ousPage=lr
 
Succes met de verkoop! Al wil je niet weten waar ik mijn Killer Instinct II voor weg heb gedaan. In iedergeval geen 900 euro :P
 
dan hoop ik dat je nog andere dingen hebt straks waar ze over kan zeuren.... anders heb je straks geen goedmaak sex meer.. :lol:

succes met de verkoop
 
Zou ook eerst de prijs hoog houden, deze cab zie je weinig en echte freaks tellen hier flink wat voor neer, komt ook bij dat dit een Killer Instinct cab is met (game) en is 10X beter als KI2 (mijn mening 😉 )

Succes met je verkoop :)

edit: de game alleen is al flink wat duiten waard!!
 
Deze zou heel mooi staan naast mijn MK2, maar ik heb geen zin om hem weer helemaal uit elkaar te moeten halen (en ook niet om 900 uit te geven btw)
 
Er is iemand dit hier volgens mij een ki2 kast heeft gekocht en die wilde ook een ki1 kast. Op marktpaats staat hij volgens mij bij gevraagd.
 
Hij zou mooi naast m'n KI2 kast staan. Ik ga alleen geen 800+e neerleggen 😉
 
Ik denk dat 900 € wel zo'n beetje de gangbare prijs is voor een KI kast,
mits in goede staat uiteraard.
Dit geldt trouwens ook voor Mortal Kombat cabinets.

Ze zijn, in goede staat nu eenmaal niet meer zo makkelijk te vinden.
 
Ok, en nu allemaal on-topic blijven ;-)
 
900 lijkt me best een eerlijke prijs.
Zelf heb ik ook een ki 1 kast (wel helaas met ki2 spel en marque ipv ki1), maar die gaat ook alleen maar weg voor en goede prijs en anders niet :).
Hopelijk deze week me arcadvga en jpac erin en dan heb ik alles is 1.
ki/ki2/mk2/mk3 alleemaal te dikke kasten die je moet koesteren :)
 
Nog één keer: graag ontopic blijven allemaal. Dit is een sales topic.
 
Je kunt hem het beste ook op een andere site zetten, in Frankrijk of Engeland, daar heb je kans dat je wel je prijs krijgt.
 
Mocht hij niet verkocht worden hou ik me aanbevolen, ben wel bereid iets omhoog te gaan met m'n bod ;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top