What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Kerst Playtime

Ken

High Score Hunter
Joined
Aug 10, 2005
Messages
4,799
Reaction score
0
De meesten van jullie zullen de komende twee dagen vrij zijn.
Zijn er nog plannen om een oude game op te pakken of een game uit te spelen die nog in de seal zat?

Enigszins jammer dat de tijden wat veranderd zijn en ik niet de hele dag voor de tv kan zitten met de Kerst, maar ik hoop toch nog stiekem hier en daar een paar uurtjes voor de buis te hangen, al is het alleen maar om de nostalgie.

...Resident Evil 2 anyone?
 
Zelf met de Kerst naar familie (zucht) en als er nog wat tijd over is dan kruip ik lekker achter m'n duo :)
Heb nog aardig wat games te spelen.
 
Nostalgie kom ik niet echt aan toe, wel had ik laatst weer zin in het spelen van Final Fantasy 8 en Resident Evil Directors Cut. Ben echter te lui om mijn Ps1 aan te sluiten en mijn Ps3 pakt deze NTSC retrotitels niet.

Ik heb tevens mijn 360 collectie geruild en verkocht voor allemaal Ps3 games die ik ook nog niet heb gechecked; oa Ratchet, Uncharted en Folklore.

Ik denk dat ik Folklore ga doen, die game heeft een toffe sfeer.
 
Ik heb gisteren Uncharted uitgespeeld dus heb nu ff niets meer te spelen op de PS3. Uncharted is trouwens echt een leuke game om te spelen. Lang geleden dat ik weer zoveel fun heb gehad met een game. Al is de game niet moeilijk en niet al te lang, het is gewoon FUN om te spelen.

Ach..ga gewoon even wat demo's uitproberen, kijken of er iets leuks tussen zit.

En anders speel ik nog wel wat potjes Dodonpachi DOJ op mijn cab, dat verveelt nooit!
 
Ik ga gewoon lekker vreten en zuipen! Als er dan nog wat tijd over is ga ik gewoon een filmpie checken, heb nog aardig wat hd's en blu ray's liggen die ik nog moet kijken.
 
Ben nu net weer begonnen met Viewtiful Joe 2. Ging verrassend makkelijk door de levels heen. De game is toch echt makkelijker dan zijn voorganger.

Verder bezig met parapa the rapper op de psp weer. Ga daarna weer verder met een zooi andere games die hier nog liggen en nog niet uitgespeeld zijn...maar denk niet dat ik het voor kerst red om nog ongeveer 15 games uit te spelen....
 
Morgen ga ik Resident Evil 3 in de ochtend spelen en daarna lekker eten en drinken. Heel misschien dat ik er nog een potje Ikaruga aan vast ga plakken.
 
Ik heb tijdens de kerst even met Ryo in Dobuita rondgewandeld ;) heerlijk nog Shenmue. Die kerstsfeer ziet er echt top uit!
 
Back
Top