ruderudie":3ohoal6a said:Vraag is alleen: waarom? Want zoveel coole stuff is er echt niet op de PGM. Als het echt goedkoop kan is het misschien nog wel de moeite, maar denk dat je toch snel uitgekeken bent op het systeem.
Rorsach":1hqhpyrb said:Zooo slecht ziet het er nu ook weer niet uit
Cageman":28vx12ph said:Rorsach":28vx12ph said:Zooo slecht ziet het er nu ook weer niet uit
Die ziet er inderdaad goed uit. Zelf gedaan, Rorsach?