What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

jvs to jamma

lorre001

Puzzle Mastermind
Joined
Mar 13, 2013
Messages
460
Reaction score
0
Location
Groningen, Netherlands
ik ben op zoek naar een jvs to jamma converter, maar heb na wat zoeken nog niet echt iets kunnen vinden. iemand een tip voor een webwinkel oid?
 
ik heb dr niet zoveel verstand van.
bedoel je op die site de namco io?

heeft het ook nog een bepaalde naam waarop ik kan zoeken, ik krijg niet veel hits op jvs to jamma.
 
nee niet de namco
de capcom i/O
hier een pic
 
wat onnozel van me, ik heb het omgedraaid?
ik zoek iets om jammas in mn jvs cab te kunnen hangen, niet omgekeerd. ik moet dus jamma to jvs hebben...

zoektocht begint opnieuw pfffff
 
Hoi Refik,

Ik ben er ook naar op zoek! De originele namco of konami jvs to jamma (of omgekeerd :D ) zijn bijna niet te vinden. Zaten geloof ik in een cyberlead en een windy II.

Momenteel heb ik er 1 in aanvraag bij Franco B op het forum van arcade-otaku. Hij is echter heel druk en je moet een aantal keuzes maken in het kader van een custom loom (video,audio, power en kick-harness).
Daarnaast zijn ze te vinden bij Andy Geezer (AGS) maar zijn momenteel helemaal uitverkocht, hij besteld ze geloof ik bij Riverservice en claimt dat deze werken zonder lag. Handig aan die van hem is dat je een -5V kan toevoegen (door middel van een negatron). -5V heb je nodig om een aantal oudere pcb's te voorzien van geluid (bijvoorbeeld double dragon, nba jam maximum hangtime). Je zou hem even kunnen mailen :D
 
@Lorre wat ik al niet helemaal snapte toen je hier was:

"ArcadeVGA geeft zwart beeld" -> Monitor pikt dus geen 15Khz?
"Videokaart omgewisseld, Mame beeld nu" -> Ergo, op 31Khz werkt je monitor

Zijn niet al die nieuwe monitoren multisync 15/31Khz dan?

Zo'n kabelset van FrancoB zou dan idd. voldoende zijn voor je toch?
Had de thread hier ook gevonden :)
http://forum.arcadeotaku.com/viewtopic. ... &start=100
 
bedankt, ik hou die thread wel even in de gaten. Eerst even afwachten, er is nog een Namco setje onderweg, hopelijk doet die hetzelfde. Ik moet ook nog op jacht naar een board om de CPS2 cart op aan te sluiten..

Mijn monitor is een 31hz en maakt me bij tijden helemaal gek. Wat betreft de PC, ik heb de videokaart gewisseld, maar dat geeft nog steeds problemen m.n. als de videokaart drivers zijn geinstalleerd. Mischien de arcadeVGA maar even terug en dan op DVI instellen...

Beetje bij beetje word ik wel wat wijzer, jammer dat er geen arcade klusjesmannen bestaan :P
 
Hehe, die bestaan wel, maar ik ga er niet voor naar Groningen ;)

Neem anders mee naar het NGC!
 
Hey Lorre!

Ik heb tijden lang mijn pc aangesloten gehad op mijn Naomi met VGA, ging perfect.
Ik wil gerust wel bij jou langs komen om ff te kijken of ik je kan helpen.
Word wss pas wel na de bouwvak als je nog even geduld hebt ;)

Heb ook een jamma setup in mijn Naomi zitten, maar die is een beetje picky. Tot nu toe werkt alleen Neo Geo daar perfect op. We komen er vast wel uit ;)
 
Back
Top