Nog meer liefhebbers van tatoeages hier? Ik zou graag mijn arm laten tatoeëren in Japanse stijl, alleen heb ik geen idee waar ik het zou doen. Weet iemands een tattoo artiest die gespecialiseerd is in de Japanse stijl hier in Nederland?
Ken":153jw5ys said:Ik vind het eigenlijk best lame als je een naam laat tatooeren, gaat regelmatig mis bovendien.
ManoRevolver":1qbrbj4h said:Hmm, volgens mij begreep ik je verkeerd :lol:.
Ik dacht dat je de naam van een partner bedoelde, excuses.
Mijn eerst volgende tattoo word wel een 'Japanse' tattoo by the way.
Is echter alleen van een Japanse band, dus niet echt traditioneel Japans.
ManoRevolver":hh3e1qb4 said:Plaatje waarvan? Van me tattoos? Ik heb er wel een paar hoor :lol:.