ruderudie
Bullet Dodger
- Joined
- May 19, 2006
- Messages
- 1,581
- Reaction score
- 0
Ik ben er over aan het denken om een jap. dc aan te schaffen, maar hoe zit het met japans taalgebruik in-game? Bij de saturn is bijna alles gewoon in het Engels, voor de jap. dreamcast heb ik enkel CvsSNK 2 dat volledig Engels is, en Super SF II X dat volledig Japans is. Hoe zit het met de rest van de games?