A
Anonymous
Guest
Graag verneem ik van mensen die een Aero cab gekocht hebben bij Psykick/Beatmaster P of die mogelijk interesse hebben in nieuwe art.
Gaat om de linker en rechterkant en heb zojuist gebeld voor een prijs bij afname van 5 tot 10 stuks.
Als er mensen interesse hebben laat het me even weten, dan kan ik gaan kijken wat het totaal gaat kosten.
Cheers Marc.
Gaat hierom:
Betaling/regels:
Als ik de order plaats graag vooruit betalen.
Gaat om de linker en rechterkant en heb zojuist gebeld voor een prijs bij afname van 5 tot 10 stuks.
Als er mensen interesse hebben laat het me even weten, dan kan ik gaan kijken wat het totaal gaat kosten.
Cheers Marc.
Gaat hierom:
Betaling/regels:
Als ik de order plaats graag vooruit betalen.