What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Instrumenten, speelt er iemand wat?

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
ben al meer dan 15 jaar dj vooral drum & bass hard techno etc
ook veel synth gespeeld gekloot op drumcomputers later maar een drumstel gekocht en heb een aantal gitaren en bas

niks uitgebracht geen tijd wel op een paar festivals gedraaid en op illegale
 
Beatmaster-P":28tiipjm said:
ne0":28tiipjm said:
Heb geen drumstel bij je zien staan, heb je de stokjes aan de wilgen gehangen?

Nou wel idd een periode ff gestopt, maar nu toch wel weer op zoek naar een projectje.

heb er 1 in een berging en eem kit die in een studio in R'dam is gebleven.

Doe je ook sessie drums voor black metal? 8)

Heb een aantal demos, albums , ep's uitgebracht eind jaren 90/begin 2000 met verschillende solo projecten.
Wil het weer oppakken maar dit keer geen drumcomputers meer gebruiken. :roll:
 
Onder welke namen heb je die demo's enzo uitgebracht.
Ik heb thuis nog een aardige stapel Death metal en demo's liggen.
Misschien zit je ertussen.
 
Ik wil al jaaaaaren (sinds ik jong ben) electrische gitaar gaan spelen.
Maar ben niet echt muzikaal (alsin, nog nooit een instrument bespeeld, kan slecht noten lezen etc), en ik houd ook eigenlijk niet van de muziek zelf (metal), maar ik vind de gitaarsolo's altijd onwijs gaaf.
Een collega van me zit in een coverband die vanalles en nogwat spelen en die speelt ook electrische gitaar (en vrij goed ook), dat vind ik ook altijd onwijs leuk om te zien/horen.

Maar nooit van gekomen, echter denk/hoop ik dat er echt wel een punt ga komen dat ik het door ga zetten.
 
Heel toevallig net begonnen met gitaar spelen , ik heb nu 3 lessen achter de rug.
Ik ben (al) 35 en heb eigenlijk nog nooit een instrument gespeeld, ik zat altijd videogames te spelen :)

Ik studeer nu op een akoustische gitaar, maar het doel is ook om straks elektrisch te spelen :)
Mijn eerste liedje is Seven Nation Army.
 
Nou das een tijd geleden op deze topic, 7 dec 2011 was de laatste post.
Ik ben begonnen met gitaar lessen bij een goede vriend van me uit de kerk en drummen kan ik al de basis, hebzelf ook een drumstel liggen in de fietsen hok :-(, ja ik weet ik kan het niet in mn huis zetten, te veel overlast want ik zal minimaal 8 uurtjes erop zitten :-).
Kort om, amateur op de drums en beginner op de gitaar, eadgbe (iets met een aap en banaan hehehe)

Thats all folks :-)


God bless & be blessed
Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Bigbadthomazzz":3kyviqsq said:
Ik kan goed overweg met muziek opname, en licht techniek. Alleen niet echt voorbeelden jammer genoeg hihi

Wel eens gedaan met een echte band? Zo niet, dan valt je bewering om ;-)
 
:mrgreen:

Je had wel voorbeelden, dus :-)
 
De harige banjo

Maar nee ik had ooit een gitaar meegenomen van de vuilnisbelt als kind die er gewoon nog splinternieuw uitzag en daar een paar dagen op gepingelt maar toen er geen Red Hot Chilli Peppers uitkwam (Ik was 12 don't blame me) maar lekker verkocht en in een nieuwe pc gestoken.

En RHC is speelt toch klote tegenwoordig.
 
Back
Top