What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Initial D liefde

IDD Badass cosplay zeg,

btw: cardreader + cards en bekabeling heb ik nog voor ID naomi, mocht je die nog missen!
 
Haha, iemand had mij ook al op het idee gebracht om dat voor carnaval te doen. Cosplay in action:



@Beatmaster, super! Dat maakt het vinden van een cab al wat makkelijker omdat er dan geen Cardreader bij hoeft te zitten.
 
PS3 game schijnt zeer matig te zijn :( Hij staat ook op marktplaats maar de verkoper lijkt nu niet meer te reageren.

Maar ik heb misschien een cab gevonden! Alleen verkoopt die hem alleen als twin. Heeft iemand anders hier misschien interesse in een ID? Delen ofcourse de vraagprijs/totaalprijs door 2.
 
Dan moet je even gaan vertellen wat de kosten daarvan worden, inclusief het hier krijgen van de cab. Heb je al prijzen?
 
Cageman":2xlhlfn9 said:
Dan moet je even gaan vertellen wat de kosten daarvan worden, inclusief het hier krijgen van de cab. Heb je al prijzen?

Oeps, ik had mijn post wat aangepast maar zo te zien te prijs per ongeluk gewist. Zit rond de 675 (1350 voor de twin), kan moeilijk inschatten wat ik nog een extra kosten uiteindelijk kwijt ben wat fair is om te delen stel dat dit door gaat. Zal echter niet zo veel zijn :)

Het gaat overigens om een ID1 type cabinet (Of er versie 1 bij zit of een nieuwere weet ik niet), in gebruikte maar uiteraard werkende staat. Ik krijg binnenkort meer informatie.
 
Als je het voor elkaar krijgt om een goed werkende twin voor 1400 euro hier te krijgen ben je goed bezig, zeg ik!
 
Back
Top