Psykick
Loop Survivor
- Joined
- Sep 29, 2005
- Messages
- 3,584
- Reaction score
- 0
Ik ben al reeds aanwezig op de borrel natuurlijk, maar ik zou zeggen neem een busje of aanhanger mee als je komt om je toekomstige project in te laden 
Ik heb in de aanbieding diverse projectcabs voor leuke prijsjes. Ik zal asap wat foto's maken, maar denk aan Sega racers die je voor custom jobs kunt gebruiken en Naomi kasten (reeds gechopt) in bouwpakket vorm etc.
Hier en daar ook nog wat klassiekers die liefde willen en weer willen shinen.
Daarnaast ook nog flink wat PCB's etc. Geen onwijze toppers, maar leuke titels voor leuke prijsjes.
Ik heb in de aanbieding diverse projectcabs voor leuke prijsjes. Ik zal asap wat foto's maken, maar denk aan Sega racers die je voor custom jobs kunt gebruiken en Naomi kasten (reeds gechopt) in bouwpakket vorm etc.
Hier en daar ook nog wat klassiekers die liefde willen en weer willen shinen.
Daarnaast ook nog flink wat PCB's etc. Geen onwijze toppers, maar leuke titels voor leuke prijsjes.

