What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

IC: Pac Man cab

Ken":3gpozjwr said:
Nou, klaar nu. En Peet, ik accepteer geen verwijten dat ik je naam zou hebben bedoezeld. Dat heb je echt zelf gedaan.

Ik accepteer geen meldingen over dat ik iets niet kan betalen!
Maar schoon dit topic maar lekker op en laat Onno zijn Pac Man cab verkopen.

Houdoe!
 
hallo luitjes wat zijn wij nou allemaal aan het doen????

ik weetniet hoor maar je kan je altijd bedenken als je iets wil kopen,zeker als het een behoorlijk bedrag is.

laten we het een beetje leuk houden op dit forum :D

en btw laat iemand die pac man kopen want die is wel ubergaaf

maar ik vind die cabs ook te duur

laat de leden in hun waarde en als je iets wil zeggen doe dat dan via pm en praat het uit!!!!!!!!!!!!!
gr robert
 
Back
Top