What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

IC 09 live

Leuke pics man, maar waar is Erik?
Jullie waren toch met z'n vieren?
 
Hier wil ik de volgende keer ook wel even naartoe. Wist er wel van, maar mijn portemonnee liet dit niet toe. Het komende jaar ga ik beter plannen in ieder geval zodat dit soort dingen mogelijk zijn voor mij. Jeetje, wat had ik daar even naartoe gewild... :cry:
 
Wow wat een weekend was dit man! Wij (Psykick, Beatmaster-P, Ken) arriveerden vrijdag om 9 uur in het hotel, Pooyan was al op het venue, en vroeg ons of we konden komen helpen, want alles liep erg uit en de leiding was erg gestressed. Toen we daar aankwamen... No fucking way gaan ze dit halen voor 10 uur morgen. We hebben daar gedaan wat we konden maar eigenlijk was het veel belangrijker dat we daar om 6.00 AM!! weer aanwezig konden zijn. (er werd wel gesmeekt 😉 )

We gingen terug naar het hotel voor wat magere uurtjes slaap (een zekere Psykick snurkte als de neten) en waren 6.00 AM paraat om de cabs te wiren en alles werkend te maken met de juiste spellen en button configs. Inmiddels waren wij allen omgedoopt tot "Staff".

Wat er daarna precies gebeurde weten we niet meer, maar om 10 uur (tegen iedereens verwachting in) werd de laatste candy aangesloten en konden de deuren toch open :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Het voelde erg goed om aan zo'n project mee te kunnen doen en getuige te zijn van zo iets gaafs waarvan de organisatie zich zo extreem heeft ingezet. respect = 1000x

Ook thnx aan iedereen die er was (van Nozomi en A.O.) en iedereen die geholpen heeft. Van wat ons bij staat was het leuk om Nightstalker, Retro Bog G, Grant, Alan, Devil Soundwave, Cools, _Xizor, Bort, KErnow, Silent Hill Nurse, Lara Croft, AndyGeezer, Ratson, Yosai, Pete, Skykid, Chi, Penhros eens live te zien. (we zullen ongetwijfeld iemand ff zijn vergeten)

Tot daar, volgend jaar!

The fun was strong with this one..

Iphone007.jpg

Iphone002.jpg

Iphone003.jpg

Iphone004.jpg

Iphone005.jpg
 
@ Ratson

In de onderste foto zit je wel een shmup te spelen naast de red hair version of Zangief!!!!
 
Toffe foto's en bedankt voor jullie harde werk:D
Ik heb zoals altijd geluk want ik verbleef bij familie van mijn vriendin in Northampton.
Lol@ the red Zangief opmerking,die gozer zijn kuiten waren dikker dan mijn bovenbenen :shock:
 
Vet hoor, meer pics please! Wel veel mooie nerds daar, jullie zullen je ongetwijfeld goed vermaakt hebben na het harde werk hehe. Nog wat cabs gekregen als bonus?
 
Oh ja, dat was zaterdag ochtend. We hebben met zijn vieren net een container uitgeladen en zijn met Poolchamp aan het bespreken hoe we de cabs binnen neer zullen zetten. Poolchamp had nog tijd voor een saffie, de rest drinkt wat appelsap. Ik schat dat deze pic ongeveer 06.00 uur genomen is. Je ziet dat we allemaal erg ontspannen zijn, ons Hollanders krijg je niet zo gauw gek.
 
:D :D Hahaha

zul je altijd zien indd, de enige 30 seconden dat we even stilzitten
sta je meteen op de foto.

logisch eigenlijk, dat is het enige moment dat je uberhaupt een
foto van ons KON nemen natuurlijk.

Anders zag je alleen slechts schimmen en vegen op de foto
rennende en sjouwende gasten met soldeerbouten en schroeftollen.

(Appelsap was wel wat bitter trouwens)
 
Back
Top