What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Hulp bij aankoop: HD Ready TV

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Ken":1bmrtvwp said:
Anderhalve meter is echt te weinig, drie meter is de perfecte afstand.
Gooi je kamer anders gewoon om, want het is zonde om een te klein scherm te kopen en er zo dicht op te zitten.

Ik zou persoonlijk nu voor de Panasonic TH-42PV70.

http://www.kieskeurig.nl/kopen/E28B1674 ... 3C3335.htm
+1
Zoooooooooooooo, die heeft het begrepen.
Panasonic heeft ook iets goedkopere varianten!
 
Ik heb besloten dat ik op zoek ga naar een Panasonic Plasma van 94 cm.

Iedereen bedankt voor de tips. Ik zal nog even laten weten wat ik gekocht heb uiteindelijk.
 
2 hdmi poorten (of meer) zijn geen luxe.

1 ps3
1 360/digitale tv/versterker
Die heb je zo gevuld!
360 zou ook via component kunnen en versterker via digitale coax cabel ofzo, maar digitale tv heeft geen component en die zou je dus echt via hdmi moeten laten lopen.

Succes, volgens mij komt het wel goed.
kieskeurig.nl
vergelijk.nl
check beide!
 
Ik vind 1 HDMI ingang ook wel een nadeel inderdaad, daar had ik ook al over nagedacht.

Mocht ik geen plasma kunnen vinden in mijn prijsklasse dan ga ik toch echt gewoon voor een LCD met 3 HDMI ingangen o.i.d.

Ik ga morgen vergelijken in de winkel met een notitieboekje hehe. En dan ga ik thuis alles eens goed laten bezinken voordat ik een definitieve keuze maak.

Als ik een mooie betaalbare plasma kan vinden dan gaat mijn voorkeur daar naar uit, maar met een LCD tv die in mijn ogen gewoon goed beeld geeft (dus geen ghosting bij gamen etc.) ben ik ook tevreden.

Ik heb het al een paar keer gezegd ook in dit topic, maar ik hoef niet de beste tv ofzo, ik wil gewoon een tv waarop het leuk gamen en tv kijken is. Niet meer, niet minder :-). Ik zoek vooral een tv die aan mijn eisen voldoet, het hoeft niet de perfecte tv te zijn, dan moet je sowieso wel wat meer uit willen geven aan een tv dan wat ik uit wil geven.

Iedereen nogmaals bedankt voor het delen van de ervaringen en tips.

Wat me wel opvalt bij sites als kieskeurig enzo is dat iedereen tevreden is over elke tv. Ik vraag me dus af hoe representatief die sites zijn als het om reviews gaat.
 
Muzzle":mgw0akgw said:
Ik vind 1 HDMI ingang ook wel een nadeel inderdaad, daar had ik ook al over nagedacht.

Mocht ik geen plasma kunnen vinden in mijn prijsklasse dan ga ik toch echt gewoon voor een LCD met 3 HDMI ingangen o.i.d.

Ik ga morgen vergelijken in de winkel met een notitieboekje hehe. En dan ga ik thuis alles eens goed laten bezinken voordat ik een definitieve keuze maak.

Als ik een mooie betaalbare plasma kan vinden dan gaat mijn voorkeur daar naar uit, maar met een LCD tv die in mijn ogen gewoon goed beeld geeft (dus geen ghosting bij gamen etc.) ben ik ook tevreden.

Ik heb het al een paar keer gezegd ook in dit topic, maar ik hoef niet de beste tv ofzo, ik wil gewoon een tv waarop het leuk gamen en tv kijken is. Niet meer, niet minder :-). Ik zoek vooral een tv die aan mijn eisen voldoet, het hoeft niet de perfecte tv te zijn, dan moet je sowieso wel wat meer uit willen geven aan een tv dan wat ik uit wil geven.

Iedereen nogmaals bedankt voor het delen van de ervaringen en tips.

Wat me wel opvalt bij sites als kieskeurig enzo is dat iedereen tevreden is over elke tv. Ik vraag me dus af hoe representatief die sites zijn als het om reviews gaat.

Dude, voordat je iets koopt check effe een uur lang avforums
Dit is HET wereldwijde forum voor tv's. Maar inderdaad, iedereen is altijd dik tevreden over zijn eigen aankoop, maar op avforums zijn gasten wel wat kritischer hoor. Succes. Als je het nog niet zeker weet laat het ons dan weten dan check ook ik ook nog effe voor je!
 
Ik ben vandaag naar de winkel geweest (mediamarkt) om tv's te bekijken. Het oudere Panasonic Plasma model (de 37PV7) viel me persoonlijk erg tegen...

Ik heb wel een mooie Sony LCD tv gezien, die had echt heel erg prettige natuurlijke kleuren, erg mooi beeld. Dat was de KDL32U2530, en ook de KDL32U3000. Ik heb ook gezien dat 107 cm sowieso VEEEEEEEL te groot is voor mijn kamer, dat zou er gewoon belachelijk uitzien. Liever 81 cm of maximaal 94 cm.

Ik ga vrijdag naar nog wat meer winkels en misschien koop ik dan wel een tv. Anders wordt dat volgende week ergens.

Ik laat nog wel even weten wat ik gekocht heb dan. Ik heb nu nog geen idee welke het wordt, maar de Sony LCD was zeker de mooiste die ik vandaag heb gezien (binnen mijn budget).

@ Rood, bedankt voor de tip! Ik zal er even naar kijken :-).
 
Uiteindelijk heb ik de SONY KDL-32S3000 BRAVIA gekocht.
In de winkels vond ik dit 1 van de mooiere 32 inch schermen.
Als het goed is wordt de TV morgen of maandag bezorgd :-).

Iedereen nogmaals bedankt voor de hulp!
 
Heb de tv binnen. De PS3 ziet er geweldig uit, hele fijne kleuren en het is eerlijk gezegd nog een stuk mooier dan ik me had voorgesteld!
DVD's kijken op de PS3 is ook erg mooi en goed. Analoge tv is niet zo denderend, maar krijg deze week digitale tv.
De televisie bevalt echt uitstekend, ben erg blij met mijn keuze :-).
 
Check vooral alle instellingen. sharpness bijvoorbeel kan je beeld echt goed opfukken. Gebruikt shaprness voor sd tv uitzendingen, maar als je je ps3 aanhebt, zet dan sharpness heel laag en helemaal uit.
En zoals gezegd check avforums voor instellingen, hoe je hem het beste instelt/gebruikt.
 
RGB Range moet je in het display menu van de Ps3 ook op Full zetten.
 
Ok, bedankt voor de tips. Ik ben erg tevreden met het beeld, het is lekker rustig en hele mooie kleuren.
 
Back
Top