R2-2D
1CC Aspirant
Ik heb deze stick een paar weken geleden van Ken overgenomen en was van plan om 'm te modden. Helaas gaat dit me iets boven mijn pet en verkoop ik 'm weer door.
Hij is in goede staat alleen de 3e knop van het linker paneel zit vast/werkt niet helemaal lekker. Iets wat je met een beetje handigheid zou kunnen fixen, maar ik neem de moeite niet.
Ik heb 'm van Ken gekocht voor 225 en verkoop 'm door voor 200.

Hij is in goede staat alleen de 3e knop van het linker paneel zit vast/werkt niet helemaal lekker. Iets wat je met een beetje handigheid zou kunnen fixen, maar ik neem de moeite niet.
Ik heb 'm van Ken gekocht voor 225 en verkoop 'm door voor 200.
