ZeMMiK
TATE Mode Pilot
- Joined
- Sep 18, 2005
- Messages
- 617
- Reaction score
- 0
Ik ken die eerst layout nog. Ik wilde op vakantie naar Japan en bij het zoeken naar informatie kwam ik op die website. Ken heeft mij toen tips gegeven samen met wat andere mensen.
Tevens kreeg ik toen een mooie link van Ken voor een cheapmotel en de mensen van Insidegamer zouden er ook zijn. Een heerlijke tijd gehad.... Daarna een tijd niet meer op het forum geweest totdat ik zelf wel een candy wilde aanschaffen... Die is er ook gekomen.

Danceparty in yoyogipark.... awesome.
Tevens kreeg ik toen een mooie link van Ken voor een cheapmotel en de mensen van Insidegamer zouden er ook zijn. Een heerlijke tijd gehad.... Daarna een tijd niet meer op het forum geweest totdat ik zelf wel een candy wilde aanschaffen... Die is er ook gekomen.

Danceparty in yoyogipark.... awesome.