sjorspion
Candy Cab Regular
Wie weet hoe dit onderdeel heet en waar ik zoiets zou kunnen bestellen?
het gaat om het zwarte torentje met 200 erop. Deze is afgebroken en wil ik vervangen.
Zover als ik heb kunnen achterhalen is het een soort Spoel (SMD?) met 200 windingen.
het gaat om het zwarte torentje met 200 erop. Deze is afgebroken en wil ik vervangen.
Zover als ik heb kunnen achterhalen is het een soort Spoel (SMD?) met 200 windingen.