What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Het kopen van arcade games

• Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Oke jongens, voor jullie is dit misschien peanuts maar op arcade gebied ben ik absoluut een leek.

Natuurlijk weet ik dat je via Ebay de nodige pcb's, carts, etc kan kopen. Aangezien ik binnenkort een Naomi cab in huis heb staan wil ik een aantal goede adressen weten waar ik makkelijk en snel Naomi carts kan kopen. Ik hoorde van Ken dat er een aantal goede fora zijn.

Je hebt de sites System16 en Sega-Naomi... misschien andere mensen suggesties?

Ik koop gewoon het liefst met creditcard een game, opsturen en klaar is kees. Niks bieden en moeilijk doen.

Thanks!

Ik ben niet bekend met de prijzen van NAOMI games, maar op die site staan ook MVS games die over het algemeen een te hoge prijs hebben. Dit zal dan waarschijnlijk ook bij de NAOMI games zijn dus ik raad je die site niet aan.

Veel gasten van sega-naomi zitten bij killercabs forum.
Ik zou die dingen gewoon op ebay ook checken, ze lijken me niet zo kwetsbaar als de gemiddelde pcb.

Oke perfect... ik ga het zeker even checken, het killercabs forum bijv

Back