What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

GypsyQueen en vwbabe tweede maal getrouwd

vwbabe84

Cabinet Dweller
Joined
Dec 16, 2012
Messages
138
Reaction score
0
Sorry jongens even niet online geweest. Werk tegenwoordig weer wat meer dus minder tijd.
We zijn dit jaar voor de 2e keer voor 24 uur getrouwd.
Deze keer ben ik zelfs met 2 vrouwen of eigenlijk met zijn drieeen tegelijk getrouwd zowel met gyspyqueen als met Rooms.
Was weer een superdag en erg gezellig.
Op naar de volgende Pride volgend jaar misschien dan met zijn vieren 😉 je weet maar nooit.
Hier wat foto's van de bruiloft nu nog even lekker zuipen en genieten van de 24 uur die ik getrouwd ben.




 
Op zich wel, maar als het gros ervan lesbisch is, hebben we als hetero man daar niet zoveel aan natuurlijk :)
 
Ik ben de enige lesbienne eigenlijk de rest is bi dus dan zou het een voordeel zijn voor mannen. Ik geef zelf wel echt de voorkeur aan vrouwen maar andere 2 dames houden ook echt van mannen.
 
Gefeliciteerd weer. Met zijn 3en nog wel. "u mag nu de bruid, ehh bruiden, eehhh. laat maar.... Kus elkaar" :mrgreen:
 
ik wist niet dat het mogelijk was, fijn hoor dat het kan, maar dat is toch biogamie ofzo iets? of was het niet wettelijk?? Nou in ieder geval meer ziel meer vreugd.
 
Ben je dan echt officieel getrouwd? Dat lijkt me namelijk niet.. Neem aan dat je geen trouwakte hebt.
 
Cageman":3ehn7fjt said:
Ben je dan echt officieel getrouwd? Dat lijkt me namelijk niet.. Neem aan dat je geen trouwakte hebt.

Er is wel een echte trouwambtenaar aanwezig om het te voltrekken.
Ze krijgen een soort van trouwakte mee.
Wel leuk gedaan, lijkt allemaal best officieel.

Ik ben trouwens die 'more like one out of a million' suckers ;)
 
Je bent officieel voor 24 uur getrouwd met akte daarna wordt het auromatisch ontbonden. Met zijn drieen mag normaal ook niet maar we hadden toestemming gevraagd en moest even overlegd worden. Omdat dit verloopt na 24 uur mocht het wel en ze vonden het idee dat er meer plaats is in je leven dan voor 1 persoon wel mooi om te horen.
 
Grappig, maar rare toestanden. Ik geloof er niks van dat je daadwerkelijk officieel getrouwd bent. Daarvoor moet je huwelijkse staat aangepast worden, en wat nou als je na 12 uur besluit te scheiden? Of één van jullie komt binnen die 24 uur te overlijden? Dan treden er allerlei regels in gang met verdeling van vermogen en boedel.

Ik weet dat ik zit te zeuren ;), maar ik geloof er niks van dat de nederlandse wetgeving een tijdelijk huwelijk toestaat dat automatisch wordt ontbonden, zonder huwelijkse verplichtingen daar aan vast. En al helemaal niet een huwelijk tussen drie personen.
 
Een huwelijk dat in een kerk door een bevoegd trouwambtenaar wordt voltrokken, zou in theorie geldig moeten zijn ;)
 
Ratson":d3hin7vy said:
Een huwelijk dat in een kerk door een bevoegd trouwambtenaar wordt voltrokken, zou in theoryie geldig moeten zijn ;)
Al is het niet echt ..als je maar lol hebt 😉
 
beau":19igu319 said:
Ratson":19igu319 said:
Een huwelijk dat in een kerk door een bevoegd trouwambtenaar wordt voltrokken, zou in theoryie geldig moeten zijn ;)
Al is het niet echt ..als je maar lol hebt 😉

Dat hebben we absoluut gehad. Was weer erg leuk.
 
Back
Top