What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[GroupBuy] PCB bewaar/bescherm dozen

waiwainl

Administrator
Staff member
Joined
Sep 23, 2013
Messages
2,027
Reaction score
6
Location
The Netherlands
Ik heb nog een aantal Rajapack dozen nodig voor het huisvesten van PCB's ed. Ze gaan per 25 stuks en zoveel heb ik er niet nodig.
Het gaat om de volgende 2 soorten dozen:
Labels/Stickers kun je zelf maken dankzij Sombetzki - en kun je hier vinden :D

Het geheel gaat er dan zo uit zien :dance:
10727816_717070881702010_783884927_n_zpsuf0mkwzr.jpgqiYE20b_zpsyq26t35r.jpg

Ik koop het dan groot in en je kunt dan kiezen hoe je spullen te verkrijgen:
  • * ophalen in Utrecht of Almere
    * verzenden (€3,95 via Kiala)
    * ophalen bij een Retro Planet event 😉

Graag hoor ik wie er nog meer interesse heeft, of als je vragen hebt kan natuurlijk ook :mrgreen:

PS: Doos prijs is per stuk, incl. BTW en incl. de 13,- porto die rajapack.nl vraagt voor verzending


LIJST:
- waiwainl
- speedfreak
- Jazsie
 
Jazsie":3nuqif04 said:
Hoeveel heb je nodig want ik heb er nog aantal liggen... (http://www.rajapack.nl/kartonnen-dozen- ... BOC52.html)

Mocht je doorzetten is het mogelijk dat je wat voor me mee besteld? Want die verzendkosten vind ik absurd bij hun...

In principe een stuk of 5-7 (van de 5cm hoog) heb ik wel weer genoeg aan voorlopig.

Mocht het totaal uitblijven op 20 ofzo, dan is het ook geen punt om het aan te vullen (gaat per 25stuks).
Als last resort wil ik ze uiteraard graag van jou overnemen (als je er zoveel kwijt wilt).
 
Laat even weten of dit nog doorgaat, kan er ook nog wel een paar gebruiken.
 
Ik doe graag mee als het kan.
 
Ik wil er ook wel een paar, moet alleen ff kijken welke hoeveelheid van welke doos ;)
 
Back
Top