Aangezien ik laatst een desoldeerstation heb gekocht, heeft deze desoldeerbout voor mij geen nut meer. Hij werkt nog prima.
Als iemand hem hier nog wilt hebben kan ik hem tegen verzendkosten opsturen of de 15e meenemen naar het NGC.
Als iemand hem hier nog wilt hebben kan ik hem tegen verzendkosten opsturen of de 15e meenemen naar het NGC.