What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Grand reopening Sale; arcadestoelen, naomi 2 met netdimm

Status
Not open for further replies.

Marcosan30

Shmup Veteran
Joined
Apr 28, 2012
Messages
1,254
Reaction score
0
Location
Steenwijk (Nederland)
Door de aankoop van twee leren chairs zijn mijn oude overbodig geworden.
Bij deze dus te koop
1. Twee arcadestoelen (een blauwe en een zwarte)
Prijs zwart: 40 euro
Prijs blauw: 30 euro (prima op gespeeld, maar officieel incompleet)
2. Naomi 2 moederbord met bijbehorende netdimm (voor de netbooters onder ons)
Prijs 150 euro voor de set
Onderhandeling mogelijk, graag via PM. Bij voorkeur verkoop ik aan een nozomimember die op het event aanwezig is (scheelt weer verzendkosten)

ALLES VERKOCHT
5d1ona.jpg

34p14qf.jpg
 
Zijn de twee stools perfect naast elkaar breder dan een gemiddelde cab? (Astro city)
 
Mijn Astro City staat tussen de muur en mijn bed, past echt net perfect. Er is net 8cm speling o.i.d.

Ik denk dat dat net niet past? Ik neem sws de blauwe wel van je over, neem hem morgen maar mee. Moet die wel in de auto passen maar dat lukt vast wel.
 
Is goed chapperd,

Ik neem ze beide wel mee (neem je sowieso de blauwe) en kunnen we wel even passen of ze beide breder zijn dan een astro (er staat er vast wel eentje in het Ngc gok ik zo) :mrgreen:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top