d
Shmup Veteran
Mooi he? Ik was blijverrast! Wie had dit kunnen dromen? Volgens mij kunnen we zo spelend wel ek worden. Maar ja, houden we dit vast?
almighty":19v4hnmz said:Nu hopen dat we nog even 3 punten kunnen pakken en dan zijn we zeker door voor een plaats in de kwart finale 8)
Ja, een EK banner! Goed idee!GWAR":1aps4cty said:Farzel Haar :lol: Schitterend, al die oude pes namen.
Heel wat anders,
is er iemand die misschien nog een leuke EK banner kan maken?
Misschien laat, maar toch.
Ken":kytdetl2 said:Gewoon niet te geleeeeeeeuve.
1-1 vanavond.