What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[GEZOCHT] Point Blank 1 of 2

Akuma2000

TATE Mode Pilot
Joined
Dec 12, 2014
Messages
585
Reaction score
1
Om mijn zolder te vullen en omdat vriendin er gek van is, zoek ik een Point Blank cab.
Laat me aub weten als er een tip is :)
 
Succes daarmee. Superpopulaire kasten :). Prepare to pay :)
 
Cageman":hmnxsf5b said:
Succes daarmee. Superpopulaire kasten :). Prepare to pay :)

Ja shit man, kon al niks vinden, behalve van die gare omgebouwde kasten.
Voor een originele namco kast, wat voor prijs hangt eraan denk je?
 
De exacte marktwaarde weet ik niet, maar die kan Psykick je wel vertellen. Er staat er immers eentje in Zoetermeer; daar zijn we al heel vaak over benaderd. Dat exemplaar staat echter niet te koop.

Psykick, kom er maar in :)
 
Hehe, ik heb er destijds iets van €650,- voor betaald, maar eerlijk gezegd zou ik hem zelf nu niet voor €1000,- willen verkopen, blijft een eindeloos goede game.

Deze heeft nu Point Blank 1 erin zitten, maar ik heb ook deel 2 toen gekocht voor €150,- en de bedoeling is om de kast zo te maken met connectors dat ik kan swappen, want de bedrading is net iets anders helaas :(

Succes met de zoektocht en als deze ooit wordt verkocht hoor je het wel :)
 
Psykick":16m8at9z said:
Hehe, ik heb er destijds iets van €650,- voor betaald, maar eerlijk gezegd zou ik hem zelf nu niet voor €1000,- willen verkopen, blijft een eindeloos goede game.

Deze heeft nu Point Blank 1 erin zitten, maar ik heb ook deel 2 toen gekocht voor €150,- en de bedoeling is om de kast zo te maken met connectors dat ik kan swappen, want de bedrading is net iets anders helaas :(

Succes met de zoektocht en als deze ooit wordt verkocht hoor je het wel :)

Vet man!
Thanks, hopen dat ik deze ooit tegenkom :)
 
Ik heb zowel 1 als 2 hier staan.
Al moet ik zeggen dat et kabinet van de 1 in erbarmelijke staat is ...

Maar goed ik heb de Point BLank 2 in goede staat en ik kan er de prints van de 1 bijleveren.
Als je een beetje handig bent kan je dit gemakkelijk allemaal in 1 kast monteren. :mrgreen:

zo, indien je interesse zou hebben in deze kast moet je maar een pm sturen 8)


Groeten Vlargon

edit: het paswoord voor de foto's is nozomi
 
vlargon":146f3cbo said:
edit: het paswoord voor de foto's is nozomi
Da's ook toevallig zeg!
 
Back
Top