What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gezocht: Neo Geo AES

Trailblazer

1CC Aspirant
Joined
Jan 8, 2009
Messages
775
Reaction score
0
Location
Breda - NL
Ik ben eruit. Ik wil een AES. De eerste twee games komen eraan vanuit Japan.....

Wie o wie heeft een EXC to MINT one staan met doos en de hele mikmak.

Ik hoor graag!! Consolised MVS mag ook, maar dan geen roestbak ;-)

Dank alvast en groet,
Erik
 
pm ronnie(R.Klok) eens, heeft nog wel wat liggen.(dacht ik)

succes Marc.
 
Ik heb nog wel een boxed jap AES (en games). Maar in gebruikte staat, niet mint. Als dat afdoende voor je is kan ik foto's posten.
 
Hi LBL,

Nou MINT is denk ik toch erg lastig dus ik wil em wel zien! Ben benieuwd naar de piccas.

Gr
 
De pics. Mocht je interesse hebben in de hele meuk (inc 15 games, mem card), samen verkoop ik het voor 500. Wat volgens mij een hele scherpe prijs is.

Console:
PIC_2116small.jpg

Achterkant console:
PIC_2121small.jpg

Stick:
PIC_2122small.jpg

Achterkant stick:
PIC_2123small.jpg

De games die ik heb:
PIC_2127small.jpg
 
Consolized Neo Geo MVS – 1 Slot

Inclusief:

- Externe 220v power supply
- RGB-out, inclusief kabel
- Stereo-out, inclusief kabel
- 2 Neo Geo (MVS/AES/NCD) controller inputs
- 1 Neo Geo CD gamepad
- King of Fighters 2001 (cartridge heeft schade maar werkt prima)

Extra functies:

- Pause, door op deze knop te drukken kan je de MVS pauzeren
- Universal BIOS (v2.3) (see http://unibios.free.fr hier staan alle functies omschreven) o.a mogelijkheid tot MVS games te spelen in AES mode.
- FREEPLAY, door een dipswitch om te zetten staat de MVS op freeplay!

ipv 350,- nu:
300 euro exclusief verzendkosten

mvs_001.jpg

mvs_002.jpg

mvs_003.jpg

mvs_004.jpg

mvs_005.jpg

mvs_006.jpg


note:
Het beeld wat deze machine output is echt fantastish extreem helder (en in mijn ogen) een stuk beter dan een emulator met dezelfde game op het scherm. Zelfs op een Plasma ziet het er goed uit, persoonlijk vind ik het beeld uitgerekt in 16:9 nog prima te doen. Al is het mooiste natuurlijk op een traditionele TV in 4:3!
 
Thanks voor jullie reacties. Ik ga overwegen maar verwacht niet heel snel tot een beslissing te kunnen komen. Is moeiljk.
 
Back
Top