Muijsch
Regular Player
Ik ben al een tijdje min of meer op zoek naar een tweede MD stick als deze. Nou krijg ik niet vaak een tweede speler over de vloer, maar dan nog lijkt hem me plezieriger om ook hem een betere controller in de handen te kunnen geven. Staat ook wat uniformer. Op E-Bay staat er één voor ongeveer €35,-- inclusief verzending, maar ik wil kijken of ik hem goedkoper kan krijgen (Mijn eerste had ik voor een tientje).
Heb je er eentje, en wil je er van af, post of PM me maar, en de dingen als prijs, betaling en verzending (of misschien bij het komende NGC event?) bespreken we dan wel!
Alvast bedankt voor het kijken!
Mark -~-
Heb je er eentje, en wil je er van af, post of PM me maar, en de dingen als prijs, betaling en verzending (of misschien bij het komende NGC event?) bespreken we dan wel!
Alvast bedankt voor het kijken!
Mark -~-