Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.
Ben al een tijdje op zoek naar een Hantarex MGG of EQ vanaf 14". ik ben er van bewust dat ze schaars daarom ben ik bereid er aardig wat voor neer te tellen.
Ik ben 28 en ik kom uit Arnhem. Ik ben groot liefhebber van alles wat met manga te maken heeft. Ik ben begonnen met artwork op jonge leeftijd en ben intussen meer de kunstrichting op gegaan. Ik wil nu een project doen wat mijn passie voor manga combineert met mijn kunst en ik ben van plan een arcade kast te bouwen en een soort van animatie film in te tonen. Daar ben ik nu al een jaar mee bezig en ik wil dat het er geweldig uit ziet, daarom ben ik op zoek naar een hantarex
Welkom Ruud, voorstelronde had in het daarvoor bestemde topic gemoeten, maar ja zo kan het ook
Anyway ben je specifiiek op zoek naar een 15kHz plaatje of mag dat ook 31kHz zijn, zolang het maar CRT is?
Als je net zo goed voor 31kHz kan gaan heb ik wel een enorm strakke Pentranic splinternieuw in de doos met een plaatje wat echt het mooiste is wat je ooit op een curved 19 inch scherm hebt gezien.
Ik neem aan dat je hetgeen je gemaakt hebt gewoon via VGA op 640 x 480 wilt laten draaien? Of wil je er echt specifiek scnalines op hebben, zo ja kan je nauurlijk ook een scnanline generator ertussen zetten en heb je denk ik het mooiste beeld wat er is. Een 640 x 480 VGA signaal op een 19 inch CRT met een hele fijne dot pitch en een scanline generator, perfect marriage hehe
Mag trouwens weg voor de prijs die ik er ook voor heb betaald €75,-