What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

gezocht coin, gigawing2, capcom vs snk

lorre001

Puzzle Mastermind
Joined
Mar 13, 2013
Messages
460
Reaction score
0
Location
Groningen, Netherlands
sinds kort ben ik in het bezit van mijn eerste cabinet (WWF Wrestlemania) en die ben ik nu aan het opknappen.
Ik mis echter een coinbutton, er zit maar één in de kast.

Kan iemand mij hieraan helpen of mij in de richting wijzen waar ik moet wezen? Voor het gemak heb ik er even een foto van gemaakt:

http://i984.photobucket.com/albums/ae32 ... 96126b.jpg

daarnaast ben ik ook op nog op zoek naar naomi capcom vs snk en giga wing 2, heb de laatste tijd weinig geluk op ebay.
 
Ik denk dat ik voor veel mensen hier spreek als ik zeg:

Stel je eerst even voor in de off-topic sectie.
 
Hey, Kan je niet helpen. Vond je foto van King Grayskull wel heel erg zonde.
of is die niet van je.

Maar anders kijk even op marktplaats.
Zoekterm muntproevers. Dan krijg je 2 bedrijven 1 in Nijmegen en 1 in Breda. Die kunnen je vast daarmee helpen.
 
Welkom op Nozomi!

Ik heb Capcom VS SNK wel voor je op GD-ROM, heb je daar interesse in?
 
helemaal gelijk, even voorstellen is wel zo fatsoenlijk. Ik zal vanavond of morgen even een berichtje plaatsen.

alvast bedankt voor de bedrijven voor de muntinvoer, ik zal deze eens benaderen.
die king grayskull was van mij maar heb ik teruggestuurd vanwege de breuk. duur foutje voor de verkoper.

wat betreft de GD rom, wel interessant, maar eerst moet ik een GD rom speler e.d. nog hebben dus een game kan ik nu niet gebruiken.
 
op de een of andere manier staan de pm niet in mijn send lijst, stuur me even een bericht als je niets hebt ontvangen.

thx.
 
Als ze in je outbox staan is de ontvanger volgensmij nog niet online geweest nadat het bericht binnen is gekomen.
 
Ja, klopt. PM's blijven in de 'outbox' staan totdat de ontvanger hem daadwerkelijk heeft gelezen. Pas daarna staan ze in 'Sent Items'.
 
Back
Top