Omdat ik m'n cabs er indentiek eruit wil laten zien. Dus ze moeten bijden dezelfde gleuf hebbenPsykick":hfmsrl98 said:Waarom pak je niet gewoon een vijl en vijl je hem wat breder, vijlen vanaf de onderkant oz beschdig je de bovenkant niet![]()
Hij is nagenoeg het zelfde; ik had eerst niet door dat ik twee verschillende had. Ik zal er een foto van maken.ruderudie":hfmsrl98 said:Deze heb ik inderdaad liggen, waar dus een 50 cent doorheen kan. Wat mij betreft prima om hem te ruilen voor de yen slot, is die hetzelfde maar smaller?
Wel ik heb twee verschillende versies ontvangen, in de eerste oog opslag zien ze er het zelfde uit. Maar de een is alleen voor yen en ziet er optisch ook net iets anders uit.pooyan":hfmsrl98 said:Robert,
jij hebt exact dezelfde coin entries als ruderudie. En daar kan EUR 0,50 door (en dan bedoel ik niet 5 x een eurodubbeltje). Dat weet ik omdat ik ze ook gebruik.