What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[GEZ] Photoplay Spirits (2007)

Status
Not open for further replies.

Baris

Regular Player
Joined
Jan 19, 2009
Messages
97
Reaction score
0
Location
Rotterdam
Ik ben al een tijdje op zoek naar een Photoplay Spirits kast (de kunstof variant van de photopla kasten) maar het lukt me maar niet om er 1 te vinden. De ene keer bied de marktplaats verkoper steeds op zijn eigen advertentie en de andere keer is de "prima werkende" kast helemaal afgetakeld.

Kent iemand nog een zaakje in Nederland die er 1 heeft staan, of wil je er zelf van 1 af? Geef dan even een gil :)
 
Bedankt voor je reactie maar dat is 600+ minstens 150 verzendkosten ofzo, terwijl ze op marktplaats vaak voor 400-500 gaan.
 
Ja, dacht ik al.. ik postte 'm ook zomaar. Maar dat is wel het type dat je zoekt? Ik zal m'n ogen eens open houden de komende tijd ;-)
 
Dat is wel wat de voorkeur heeft idd, in principe is iedere sta-kabinet met de 2007 versie goed alleen aangezien we dat ding af en toe moeten verplaatsen naar andere evenementen is een kunstof versie STUKKEN fijner dan eentje van hout :)
 
En toen had ik er 1 in de woonkamer staan, en 2 verslaafde huisgenoten die me rijk aan het maken zouden zijn als ie niet op free play stond :P


Topic mag dicht, en nogmaals bedankt voor de hulp mensen :)
 
Mooi..!

Oh, ennehhh.. pictures or it didn't happen ;-)
 
Cageman":298x2zd7 said:
Mooi..!

Oh, ennehhh.. pictures or it didn't happen ;-)

Ik maak over 3 weken wel een paar foto's op een van de evenementen waar ze voor zijn, dan staan al mijn schatjes bij elkaar voor 1500+ bezoekers :D
 
Wat voor evenementen zijn dat, als ik vragen mag?
 
Anime conveties (www.animecon.nl) en dan de gameroom.

Daar heb ik elk jaar een zwerm van nieuwe,oude en zeldzame (steel battalion + controller, Typing of the Dead + keyboards) en vreemde (Motion sensing spellen van voor de wii, DDR/ Para para/ Taiko no Tatsujin) spellen staan.

En sinds vorig jaar dus ook arcade kasten (dankzij 2 mooie aankopen op dit lieve forum :oops: en dat heb ik dit jaar dus even flink aangevuld (en nogmaals dankzij dit forum). met een paar extra kasten en nu een photoplay :)
 
maak even een nieuw topic aan hiervoor, vast een hoop interesse!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top