Omdat al m'n spullen in opslag staan en ik er niet makkelijk bij kan de komende 1,5 jaar maar ik het virus weer te pakken heb zoek ik een NeoGeo moederbord.
Dus als je nog wat hebt liggen waar je vanaf wilt (Candy cabs included
) dan hou ik me aanbevolen.
Thanks!
Roderick
Dus als je nog wat hebt liggen waar je vanaf wilt (Candy cabs included
Thanks!
Roderick

