What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[GEZ]Metroid(gameboy) en Metroid 2''return of samus''

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
A

Anonymous

Guest
ik zoek nog de volgende games:

Metroid compleet(gameboy)in goede staat en Metroid 2 (gameboy) compleet in goede staat.
Geen krassen,kreukels etc.

En de japanse versie van Fusion/Zero ook beide compleet etc.(gameboy advance)

Wil graag m'n Metroid collectie compleet maken :)
 
Ik heb Metroid Prime 2 in goede staat voor de GC .. Wat heb je te ruil? Ik hoef em niet perse kwijt maar ik ga de game nooit meer spelen iig.

Liefst Sega-relateerd ;)
 
Gameholic":1gck8454 said:
Ik heb Metroid Prime 2 in goede staat voor de GC .. Wat heb je te ruil? Ik hoef em niet perse kwijt maar ik ga de game nooit meer spelen iig.

Liefst Sega-relateerd ;)

Net te laat Gameholic want heb hem net gekocht van iemand.
Toch bedankt voor je reactie!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top