Drifter
Combo Keeper
Guys... er zitten gewoon te weinig uren in 1 dag om optimaal en effectief mijn E3 te benutten! Wat nu? Het schijnt dat ik ook nog af en toe moet slapen! Hoe lossen jullie dit op?
Pat7o":3caxzg7t said:je E3 aan mij verkopen voor weinig.
dan kun je weer rustig slapen. wat denk je?
Cageman":2yfige7e said:Ok: Je E3 aan mij verkopen voor 2 x weinig dan.