What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gefeliciteerd Rorsach

Da Dude

Nozomi Elite
Joined
Jan 17, 2011
Messages
5,450
Reaction score
1
Location
Netherlands
sy_HappyBirthday.png
 
2,5 jaar geleden voor het laatst hier iets gepost. Denk vast dat ie dit gaat lezen.
 
Rorsach":3pjt5701 said:
Goedenmiddag,

Ik ben Jaap uit Roosendaal, al sinds de Videopac G7000 een fervent speler van videospellen, maar pas sinds kort eigenaar van een arcadekast(en).

Inmiddels heb ik hier 2 Naomi Uni's staan om op te knappen, samen met een universele jamma-woody waar nu een Mame-pc in ligt. Op mijn werk heb ik nog een klassieke kast staan, namelijk Cosmic Alien die ook nog wat electro werk vraagt.
Ik lees dit forum al een tijdje, maar vond het wel tijd worden om eens een keer mee te doen.

Zo weet je wie je een gelukkige verjaardag wenst :D
 
Ken":39i30kup said:
2,5 jaar geleden voor het laatst hier iets gepost. Denk vast dat ie dit gaat lezen.



Dus in het geval van "one in a million" -> Gefeliciteerd !!
 
Back
Top