Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.
Ga de game volgende week halen om 0:00 (7 nov.) en zal vast wel gezellig worden.
Helaas geen 'limited edition' meer verkrijgbaar maar daar kom ik ook wel overheen.
Limited editions.. niet altijd even leuk..
Na een gebroken bioshock figure die alleen in amerika werd replaced.
En een bekraste halo3 dvd, omdat deze niet goed vast zat in het metalen doosje, welke ik nog steeds niet heb omgeruild (vergeten!), omdat ik hem eerst wilde spelen.
Maar ik ben altijd een sucker voor making-of dvd's..
GoW 2 zojuist uitgespeeld en in alle opzichten beter als GoW, alleen jammer dat de eindbaas erg crap is.Nee dan was General Raam uit GoW toch echt een stukje pittiger.
GoW2 is op en top genieten. Ik ben nu op 60% gok ik, maar speel dan ook alles co-op met een maat (die ook niet elke dag kan). Maar deze game is gewoon echt de shit. Beter dan het origineel iig, maar niet echt heel vernieuwend. Is ook niet erg want het is allemaal wat beter uitgewerkt en de singleplayer campagne is ook wat afwisselender zeg maar.